Microsoftin SwiftKey-näppäimistö teki paluun iOS:lle

Janne Yli-Korhonen

Microsoftin SwiftKey-näppäimistö teki paluun iOS:lle
Microsoft poisti aiemmin syksyllä omistamansa SwiftKey-näppäimistön iPhone-käyttäjien saatavilta, mutta vain viikkoja myöhemmin sovellus on jälleen saatavilla Applen App Storessa.

Sovellus teki paluun iOS:lle käyttäjien pyynnöstä, kertoo The Verge.

Näppäimistön iOS-versio on viimeksi saanut päivitystä 11. elokuuta 2021, mutta tulevaisuudessa sen luvataan saavan uusia ominaisuuksia ja päivitystä.

Androidilla näppäimistö on ollut koko ajan saatavilla ja saanut tasaisesti päivitystä. Viimeisin päivitys on tapahtunut 21.11.2022.


Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Motorola Edge 70 Fusion Power – hinta laskenut -29%

Motorola Edge 70 Fusion Power
389 € DNA

Alin hinta viikko sitten: 549 €

Samsung Galaxy A16 (4G) – hinta laskenut -23%

Samsung Galaxy A16 (4G)
99 € DNA
129 € Gigantti
129 € Power

Alin hinta viikko sitten: 129 €

Google Pixel 9a – hinta laskenut -21%

Google Pixel 9a
379 € Proshop
379 € DNA
459 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 479 €

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+ – hinta laskenut -20%

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+
400 € Hobby Hall
549 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 499 €

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.