Apple Watch itsenäistyy Suomessakin – Netti toimii ilman iPhonea

Manu Pitkänen

Apple Watch itsenäistyy Suomessakin – Netti toimii ilman iPhonea
Mobiiliverkkoyhteydellä varustetun Apple Watchin myynti on alkanut Suomessa. Telian mukaan eSIM-teknologiaa hyödyntävän älykellon kysyntä on ollut vilkasta ennakkomyynnin valossa.

Älykellojen myynti kokonaisuudessaan on yli tuplaantunut Telialla alkuvuonna verrattuna vuodentakaiseen. Mobiiliyhteys toimii Apple Watchin uusissa Series 3- ja Series 4 -GPS & Cellular -malleissa, joiden myynti alkoi siis Suomessa tänään. Muualla maailmassa Cellular-versioita on myyty jo pidemmän aikaa. Mobiiliyhteyden ansiosta älykello toimii paljon itsenäisemmin, kun se voi luoda suoraan yhteyden verkkoon, eikä väliin tarvita esimerkiksi älypuhelinta.

Esimerkiksi lenkillä voi kuunnella musiikkia verkosta ilman, että iPhonea pitäisi kantaa mukana. Erityispiirteenä on tietysti mahdollisuus soittaa ja vastaanottaa puheluita.


Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Motorola Edge 70 Fusion Power – hinta laskenut -29%

Motorola Edge 70 Fusion Power
389 € DNA

Alin hinta viikko sitten: 549 €

Samsung Galaxy A16 (4G) – hinta laskenut -23%

Samsung Galaxy A16 (4G)
99 € DNA
129 € Gigantti
129 € Power

Alin hinta viikko sitten: 129 €

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Nothing Phone (3a) – hinta laskenut -17%

Nothing Phone (3a)
249 € DNA
299 € Verkkokauppa.com
299 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 299 €

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.