Microsoftin SwiftKey-näppäimistö teki paluun iOS:lle

Janne Yli-Korhonen

Microsoftin SwiftKey-näppäimistö teki paluun iOS:lle
Microsoft poisti aiemmin syksyllä omistamansa SwiftKey-näppäimistön iPhone-käyttäjien saatavilta, mutta vain viikkoja myöhemmin sovellus on jälleen saatavilla Applen App Storessa.

Sovellus teki paluun iOS:lle käyttäjien pyynnöstä, kertoo The Verge.

Näppäimistön iOS-versio on viimeksi saanut päivitystä 11. elokuuta 2021, mutta tulevaisuudessa sen luvataan saavan uusia ominaisuuksia ja päivitystä.

Androidilla näppäimistö on ollut koko ajan saatavilla ja saanut tasaisesti päivitystä. Viimeisin päivitys on tapahtunut 21.11.2022.


Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Apple iPhone 16 Pro Max – hinta laskenut -27%

Apple iPhone 16 Pro Max
1099 € DNA
1349 € Proshop
1416 € Hobby Hall

Alin hinta viikko sitten: 1509 €

OnePlus Nord CE5 – hinta laskenut -23%

OnePlus Nord CE5
137 € Gigantti
179 € Elisa
179 € DNA

Alin hinta viikko sitten: 179 €

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+ – hinta laskenut -20%

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+
400 € Hobby Hall
549 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 499 €

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Honor X5c Plus
79 € Gigantti
79 € Power
79 € Mobiilipiste.fi

Alin hinta viikko sitten: 99 €

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.